piątek, 11 października 2013

By your side...

 
" Pielęgnuj swo­je marze­nia...
 
Trzy­maj się swoich ideałów...
 
 Masze­ruj śmiało według MUZYKI, którą tyl­ko Ty słyszysz...
Wiel­kie biog­ra­fie pow­stają z ruchu do przo­du,
 
 a nie ogląda­nia się do tyłu... "
 
PAULO COELHO
 
 
BY YOUR SIDE...
 
( po Twojej stronie... )
 
źródło: www.youtube.com
 
 
Myślisz, że Cię opuszczę kochanie.
Znasz mnie lepiej (przecież).
Myślisz, że Cię zawiodę kiedy upadniesz na kolana.
Nie zrobiłabym tego.
Powiem Ci, że masz rację kiedy chcesz.
I gdybyś tylko mógł wejrzeć we mnie...

Kiedy Ci zimno,
Będę tam,
Przytulać Cię mocno do siebie.

Kiedy będziesz na zewnątrz kochanie i nie będziesz mógł wejść do środka,
Pokażę Ci, że jesteś dużo lepszy niż myślisz.
Kiedy będziesz zagubiony i samotny i nie możesz już wrócić,
Znajdę Cię najdroższy i przyprowadzę do domu.

I jeśli będzie Ci się chciało płakać,
Jestem tu by otrzeć Twe łzy,
I w każdej chwili,
Byś poczuł się lepiej.

Myślisz, że Cię opuszczę kochanie.
Znasz mnie lepiej (przecież).
Myślisz, że Cię zawiodę kiedy upadniesz na kolana.
Nie zrobiłabym tego.
Powiem Ci, że masz rację kiedy chcesz.
I gdybyś tylko mógł wejrzeć we mnie...

Kiedy Ci zimno,
Będę tam,
Przytulać Cię mocno do siebie.

Kiedy będziesz sam,
Będę tam,
U Twojego boku, kochanie.
 
 
( źródło: www.tekstowo.pl)
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz